Alicia Keys is het nieuwe gezicht van Givenchy

Zie hier de nieuwste aanwinst van Givenchy! Niemand minder dan zangeres Alicia Keys is het gezicht van de nieuwe geur Dahlia Divin van het Franse modehuis. De zangeres die nog nooit eerder verscheen in een beautycampagne siert de cover van ’s werelds populairste modehuis, iets om zeker trots op te zijn.

Godin Givenchy

De campagne is geschoten door fotograaf Tim Walker. In de promotie foto en tv-reclame heeft Alicia een kapsel van strak naar achter gekamd haar tot achter haar oren. Haar make up is subtiel met een frisse smokey oogschaduw. Ze ziet eruit als een echte godin in een glinsterende gouden jurk ontworpen door –natuurlijk- Riccardo Tisci.

Alicia & Riccardo

Hoewel Alicia eerder samenwerkte met Reebok en Blackberry, is het de eerste beauty campagne voor de zangeres. Maar haar vriendschap met creatief brein Riccardo heeft zeker bijgedragen aan haar beauty debuut. ‘’Spiritueel gezien lijken we veel op elkaar. De modewereld kan je een beetje zielloos maken. Dus toen ik hem ontmoette, was het leuk om te zien dat hij echt soulful is, ‘zegt ze.

De Givenchy vrouw

‘Ik hou ervan waar Givenchy voor staat. Givenchy is deze tijdloze, chique maar zeer sterke vrouw, maar met een scherpe, bijna straatgevoel. Ik hou ervan dat ze rauw, maar ze is krachtig – en dat is denk ik ook wie ik ben’ aldus Alicia.