Lady Gaga nieuwe gezicht van Shiseido

Het Japanse make-up merk Shiseido heeft wel een erg bijzondere en uitgebreide campagne voor het nieuwe jaar. In de hoofdrol schittert niemand minder dan Lady Gaga. De excentrieke zangeres nam 50 selfies van zichzelf. 46 van die selfies zullen vanaf één januari in Japanse kranten verschijnen. De overige vier zullen later gepubliceerd worden.

Japanse superster

De campagne zal alleen worden uitgebracht in Japan. Niet zo gek als je je bedenkt dat Gaga daar een van de grootste sterren is. Toch is het raar dat het merk voor de zangeres koos: normaal kiezen zij slechts voor gewone modellen die het gezicht worden van het merk.

Niet de eerste keer

Voor Lady Gaga is het niet de eerste keer dat ze de hoofdrol speelt in een campagne. Zo is ze het gezicht van modehuis Versace, speelt ze de hoofdrol in de reclame van H&M en stond ze al talloze keren op de covers van Vogue, W, Harper’s Bazaar en Vanity Fair.

Tekst Max Herlings

Foto: Pexels / Adrianna Calvo