Rihanna Creative Director bij Puma!

De 26-jarige zangeres is benoemd tot creatief directeur van Puma! Rihanna spamde gisteren heel haar Instagram-account vol met foto’s van zichzelf bij Puma. Ze was namelijk in Duitsland om de deal met het sportmerk te tekenen en wilde dit maar al te graag delen met haar fans. 

Rihanna x Puma

Rihanna zal zich gaan richten op de vrouwenkant van de trainingslijn. Dus we zullen niet alleen kleding terug zien maar ook schoenen. Puma maakt met deze deal zeker een goede en slimme zet. Rihanna staat er namelijk om bekend dat ze gek is op een sporty stijl. “De samenwerking met Rihanna is een fantastische stap voor ons. Haar charisma en individualiteit maken haar dé perfecte ambassadrice,” vertelt Bjørn Gulden, de CEO van Puma. Door deze deal proberen ze ook wat meer op de kaart te komen, ze staan namelijk op dit moment op de derde plaats onder de super bekende concurrenten Nike en Adidas. 

Beautiful face

Rihanna is niet alleen creative director, maar ook het gezicht van de campagne Forever Faster. Ze treedt hiermee in de voetsporen van bekende sporters zoals Usain Bolt en Mario Balotelli. Ontwerpen is voor Rihanna trouwens niks nieuws, eerder ontwierp ze al een collectie voor River Island. Maar ook zat ze aan de designtafel MAC en schitterde ze in een Balmain en Gucci-campagne.

Collectie 

De collectie zal bestaan uit klassieke Puma-stijlen, maar natuurlijk worden er ook nieuwe stijlen toegevoegd door Rihanna. De eerste collectie waaraan Rihanna meewerkt, zal volgend jaar al gelanceerd worden!

Tekst Karlijn van Mil