Tilda Swinton nieuwe gezicht van Nars

Tilda Swinton is het nieuwe gezicht van make-up merk Nars. De Britse actrice zal volgend jaar te zien zijn in de lente campagne van het merk.

Actrice

De 53-jarige actrice kennen we onder andere van haar rol in de Narnia films, waarin ze de White Witch speelt, maar ook van We Need To Talk About Kevin en The Grand Budapest Hotel. “Ik houd van Tilda’s stijl en ik bewonder haar werk” ,vertelde oprichter François Nars aan Women’s Wear Daily.

Samenwerking

Swinton heeft genoten van de samenwerking. “Ik ben al langer een bewonderaar van het werk van François” ,zegt de actrice. “Ik ontmoette hem onlangs voor het eerst en we konden het gelijk goed vinden. We stonden te popelen om met elkaar samen te werken.”

Campagne

Nars is niet alleen een make-up artist, maar ook fotograaf. Hij fotografeerde ook de campagne met Swinton. De vier portretten zullen volgend jaar van januari tot april te zien zijn. Ieder portret laat een andere make-up collectie van Nars zien. Een daarvan is de limited edition Nars Eye-Opening Act collectie, waarvan de focus echt ligt op make-up rondom het oog. De prijsklasse van de limited edition collectie ligt tussen de 22 euro en de 38 euro. Alle vier de collecties zijn verkrijgbaar bij Nordstrom en diverse Nars boetieks.

Chanel 

Swinton was in 2012 te zien in de Chanel Métiers d’Art Paris-Edimbourg collection. “Tilda is een moderne vrouw, een elegant tijdloos icoon”,aldus Karl Lagerfeld, de ontwerper van Chanel.