”You’re the one, we’re the show’’, dat is hoe het mannenlabel van Nederlandse bodem start als je de site bezoekt. Onemanshow is een initiatief van 4 succesvolle mannen die in 2013 besloten de handen in één te slaan. Door hun verschillende achtergronden in graphics, verkoop, fashion & design en ondernemerschap creëerden ze de perfecte mix voor het volgende nieuwe lifestyle merk: ONEMANSHOW.
Wereldman
Het label wordt omschreven als uitgesproken en is dus niet bedoeld voor muurbloempjes. De collecties van Onemanshow bestaan uit artistieke, culturele, rebelse en individualistische invloeden. In een notendop? Sexy en bedoeld voor risiconemers. De 1manshow-man is ambitieus, leergierig, klaar voor succes en staat open voor nieuwe ervaringen. Hij is veelzijdig en springt met gemak van een stoere hiphop look naar een punk/rock ’n roll outfit. Kortom, een man die weet wat hij wilt, een man van de wereld!
Sam Webb
Geen wonder dus dat dit nieuwe high-end luxe label voor heren hoog inzet! Niemand minder dan (ladies lees: hot!) Sam Webb (H&M, Dolce & Gabbana en Diesel) is het nieuwe gezicht van het Amsterdamse label. Afgelopen week was het Amerikaanse topmodel nog te zien bij RTL Boulevard waar hij werd geïnterviewd tijdens zijn shoot voor de nieuwe A/W 2014 collectie.
Sam Webb’s campagne voor Onemanshow
Vogue Fashion’s Night Out
Tijdens de Vogue Fashion’s Night Out afgelopen donderdag werd de lancering gevierd van Onemanshow bij Four in de P.C. Hooftstraat waar de collectie momenteel te koop is. Fashionista’s en fashionisto’s? Check! Bubbels? Check! Muziek? Check! Kortom, de total package was aanwezig voor een geslaagd avondje voor Onemanshow. Givenchy, Balmain, Lanvin watch out!
Dolce & Gabbana lente campagne 2014