Trends 2014 mode: Logomania

Logomania heerst volop! Denk: Adidas, Moschino en Nike! De shirts, broeken en accessoires voorzien van het logo van een merk zijn momenteel razend populair en we moeten zeggen: we love it! Of het nu de verlangens zijn naar fast food of de nostalgische jaren ’90, logo’s zijn hot!

Logolove

En zoals bij de meeste in-your-face trends: hate it or love it, maar momenteel geldt dat laatste in modeland. Logo’s zijn de Bloody Mary cocktails als het om branding gaat – de ultieme manier om je merk in de spotlight te zetten en dat ondervinden heel wat labels momenteel. Wat dacht je van de bucket bags en riemen van Moschino: de letters van het Italiaanse label gedoopt in zilver of goud zijn helemaal terug. Of de Adidas trainingspakken, T-shirts en broeken die de weg vinden naar de streetstyle fashionista’s en fashionisto’s. Maar ook Kenzo, Nike, Ralph Lauren en Tommy Hilfiger staan bekend om logo’s op kleding en accessoires. Kortom, een regen aan labels leeft momenteel volop, we kunnen er aankomende zomer niet omheen!