Gucci will Chinese consument verleiden met China Exclusive collectie

Veel merken proberen de Chinese consument binnen te hengelen als het om fashion gaat. En Gucci blijft niet achter. Met de introductie van de ‘ China Exclusive’ collectie hoopt het merk meer Chinezen aan te trekken. Deze ‘capsule collection’ heeft als thema het Chinese nieuwjaar.

Opvallend…..

De collectie is opvallend. Niet alleen wordt het jaar van het ‘ paard’ benadrukt in deze collectie, ook de kleur rood staat centraal en dat mag geen verassing zijn. Want wie aan China denkt, denkt aan de kleur rood.

De Gucci collectie voor China

De collectie van Gucci bestaat uit de klassieke ‘ Bright Bit’ tas, een schoudertas en een clutch. Allemaal in een ‘ patent leather’ uitvoering. En aan de binnenkant van de tas is het gouden logo zelf aangepast. Niet alleen zien we de merknaam en het productieland. Nee, het merk heeft ervoor gekozen om ook de naam van de collectie, China Exclusive, op te nemen. Dat benadrukt de toewijding van de Italianen aan de Chinese markt.

Ook voor ons……

Hoewel deze lijn dus speciaal voor de Chinese markt is ontwikkeld, zijn wij ook wel gek op deze tasjes. De kleur rood is fenomenaal en de clutch trekt wat ons betreft de meeste aandacht. Een collectie die volgens ons dus niet alleen voor Chinezen hoeft te zijn!

Ontdek hier alles over de China Exclusive collection van Gucci. Deze tassen van Gucci zijn fenomenaal en de rode kleur maakt deze tas een Gucci musthave.

Ontdek hier alles over de China Exclusive collection van Gucci. Deze tassen van Gucci zijn fenomenaal en de rode kleur maakt deze tas een Gucci musthave.

Ontdek hier alles over de China Exclusive collection van Gucci. Deze tassen van Gucci zijn fenomenaal en de rode kleur maakt deze tas een Gucci musthave.

Beeld; Gucci