“Durf jij wel als ondergoedmodel?” Winkelketen Zeeman start vandaag een campagne waarin geen professionele modellen, maar de klanten van de Zeeman zelf de hoofdrol in spelen. Met deze bijzondere actie wil de keten duidelijk maken Zeeman goed ondergoed heeft voor alle mensen in alle soorten en maten.
Underdare
In mei deed de winkelketen een oproep waarna er meer dan 8000 mensen in hun ondergoed gefotografeerd en gefilmd werden. Uiteindelijk zijn er 90 klanten gekozen die vanaf vandaag de hoofdrol spelen in de nieuwe ondergoedcampagne van de Zeeman. De campagne zal online, op televisie en via de winkel zelf te zien zijn. Bekijk de video hier!
Dove girls
De Zeeman is niet de eerste keten die een statement probeert te maken door middel van campagnes. De Dove Campaign For Real Beauty heeft bijvoorbeeld als doel om vrouwen anders te laten nadenken over schoonheid en wil het stereotype schoonheidsbeeld voor vrouwen ter discussie stellen.
Dark & Lovely
Ook de modewereld verandert als het gaat om het gebruik van donkere modellen. Modehuis Balmain gebruikte laatst supermodellen Iman Abdulmajid en Naomi Campbell, maar ook Rihanna in haar nieuwste campagne.
Geschreven door Aminanta Minte
mode trends 2015: Vogelprintjes en veren