Linda Evangelista is fastfood chique in Moschino campagne

Kunnen jullie de spraakmakende Moschino collectie van Jeremy Scott nog herinneren afgelopen Fashion Week? Denk: Spongebob sweaters, Chanel shirts en McDonalds Happy Meal tassen geïnspireerd op de fastfoodketen. Een eigenzinnige collectie voor de fashionista die weet wat ze wil! Zo werden Rita Ora en Creatief Editor van de Japanse Vogue Anna Dello Russo al gespot in een aantal items uit deze eyecatching collectie. Maar nu lijkt model Linda Evangelista de fastfoodlijn van Moschino naar een hoger niveau te tillen met een fastfood chique campagne!

Fastfood chique

Jeremy Scott’s prachtige collectie geïnspireerd op fastfood die afgelopen februari zijn debuut maakte op de Milanese catwalk heeft een nieuw gezicht. Voor de herfst /winter campagne is het niemand minder dan Linda Evangelista die de creaties van de ‘Pop Couture’ toont. Het superdupermodel gebruikt haar ladylike verschijning en klassieke charme om de collectie van Moschino stijlvol neer te zetten. De campagne is geschoten in zwart-wit in plaats van full-colour om er een chique draai aan te geven. We love it!