Model Anja Rubik schittert in de nieuwe herfstcampagne van Forever21. Het model, dat al eerder campagnes deed voor Ralph Rucci en Massimo Dutti, werd gefotografeerd door Daniel Jackson. De Outerwear Edit is een premium collectie, met een langer lopende campagne.
High fashion?
Wil de winkelketen bewijzen dat ze ook high fashion aankunnen? Het lijkt er wel op. Het Poolse model draagt in de campagne zeer ‘volwassen’ kleding: iets wat we niet gewend zijn van de Forever21.
Outerwear Edit
De Outerwear Edit collectie zal vanaf 19 september wereldwijd te koop zijn, online en in de winkels. De collectie bevat oversized trenchcoats, bontjassen (faux fur), en diverse sweaters.
Poolse prinses
“Anja Rubik past precies bij onze premium collectie. Ze is een fashion icoon.” aldus Linda Chang, Forver21 Inc. merchandise manager. Volgens het bedrijf zullen veel klanten een item van de premium collectie overwegen als ze Rubik in de campagne zien.
Big bucks
Het model is goed bezig: Rubik is een van de best betaalde modellen ter wereld. Volgens Forbes heeft ze een geschat inkomen van 3,5 miljoen dollar per jaar.
Mac make up: We love it!